Returnare produse
« Retragerea din contract » se referă la dreptul dvs legal de a renunta la comandă plasată prin efectuarea unui retur de marfă. Acest aspect este reglementat prin legislația în vigoare, Ordonanța de Urgență nr. 34 / 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță. Puteți beneficia de acest drept legal dacă sunt îndeplinite condițiile de returnare pe care le gășiți mai jos:
Returul se poate face în interval de 14 de zile lucrătoare de la dată la care ați intrat în posesia comenzii fără a fi nevoit să justificați decizia de retragere.
În acest caz, va rugăm să urmați pașii de mai jos:
Poți să îţi exerciți acest drept în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii.
1. Sa ne aduceti la cunostinta decizia dvs. de retur printr-un e-mail sau telefonic 0763514149. Natural Provence va confirma Clientului, fara întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere în termen de 2 zile lucratoare.
• Returul produselor se face pe cheltuiala clientului, fără întârziere inutilă și în termen de maximum 14 zile calendaristice de la data la care a informat Natural Provence cu privire la decizia sa de a se retrage din contract în conformitate cu CAPITOLUL RETURNAREA PRODUSELOR din cadrul Termeni si Conditii in situatia in care produsele se afla in stare de folosinta, au indicate toate caracteristicile cu care clientul a fost de acord in momentul plasarii comenzii si returul nu se efectueaza din vina Natural Provence.
• Cheltuielile de expeditie, in cazul returului, vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014, de catre consumator: „Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor”. Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului.
• Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de către consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
2. După ajungerea coletului la depozitul Natural Provence se va face recepția și se va verifică dacă au fost îndeplinite condițiile de retur de mai jos sau pe care le gășiți stipulate în Termeni și Condiții Naturalprovence.
In cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă accesorii deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente lipsă, certificate de garanție lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, Natural Provence are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse produselor/produsului de către reprezentanții noștri.
3. Odată verificat și acceptat returul se va procesa conform cu decizia dumneavoastră: înlocuire produs sau returnare contravaloare.
Clientul se obligă să returneze produsele către Natural Provence într-o stare perfectă și impecabilă, nefolosite/netestate, cu sigiliul și ambalajul original, respectiv într-o stare în care produsele pot fi comercializate din nou. Produsele vor fi returnate împreună cu toate accesoriile, eșantioanele/cadourile gratuite, în ambalajul original nedeteriorat la adresa: Aleea Privighetorilor 82-84 bloc B etaj 2 apartament 2 interfon 22 sector 1 Bucuresti telefon 0763514149, împreună cu formularul de retur completat și factură în care ați marcat produsele pe care le returnați.
Program:
Luni - Vineri 8-18
Sâmbătă 10-18
Livrare GRATUITĂ la comenzi peste 250 RON in toate zonele din Romania care se afla in raza de acoperire a firmei de curierat.
Produsul comandat este livrat prin intermediul serviciilor de curierat rapid:
• Comanda dumneavoastră va fi livrată in 2-4 zile lucratoare după expedierea acesteia din depozit;
• În momentul în care coletul este expediat veți fi notificat inclusiv prin email;
• În cazul în care agentul companiei de curierat nu vă găsește la adresă, acesta este obligat să vă contacteze telefonic, iar în cazul în care nu puteți fi contactat(ă) coletul se va întoarce în centrul de livrare, urmând ca sistemul de livrare sa înregistreze o nouă impunere de expediere
• Coletul va fi păstrat 7 zile
• Plata coletului poate fi efectuată în numerar la livrare sau la efectuarea comenzii cu cardul de credit.
Cât costă livrarea
La comenzi de peste 250 lei asigurăm transport gratuit in toate zonele din Romania care se afla in raza de acoperire a firmei de curierat.
Dacă valoarea comenzii dvs. este mai mică de 250 de lei atunci costul de livrare a produselor este de 19 lei (TVA inclus).
Produs adaugat pentru comparare